עורך דין הסדר חובות

כאשר אתם עומדים בפני הליך של פשיטת רגל, הנכם זקוקים לעזרתו של עורך דין הסדר חובות, המתמחה בתחום דיני ההוצאה לפועל. הסיבות בהן יכול אזרח מן השורה להיקלע למצב הלא פשוט של חובות מצטברים בו מבוצעים עיקולים של חשבונות בנק, או נכסים נוספים של האדם, הן רבות ומגוונות. בכדי לצאת מן המצב הזה, יש צורך להיעזר בעורך דין בקיא ומנוסה, אשר מכיר את החוקים והתקנות של תחום שיפוט דיני ההוצאה לפועל, לרבות פשיטת רגל.

עורך הדין רושאל צולפייב הינו עורך דין הפועל במקצועיות ואיכות רבה, ומעניק ללקוחותיו טיפול משפטי מסור תוך נקודת מבט חדשנית ומתן פתרונות בזמן אמת.

עורך דין הסדר חובות – כל מה שחשוב לדעת

זה מתחיל בדרך כלל מחוב קטן, או אי עמידה בתשלומים עבור מוצר או שרות, אשר הלכו ותפחו תוך זמן מועט, לממדים בהם לא ניתן לעמוד בהם. במצב זה, נכנסת לתמונה רשות האכיפה של ההוצאה לפועל ופועלת על ידי הליכים שונים כגון עיקול חשבונות בנק ואף עיקול נכסים. אז איך יוצאים מן התסבוכת הזו? להלן מספר טיפים שיעזרו לכם:

  • הדבר הראשון אשר עליכם לעשות, בכדי לצאת מן הפלונטר הכלכלי אליו נקלעתם הוא לשכור את שרותיו של עורך דין הסדר חובות, בכדי שזה יוכל לסייע לכם לעשות סדר בהחזרת החובות אל מול הבנקים ונותני השירותים השונים.
  • עורך דין מומחה בתחום, יודע כיצד לחשב נכון את האיזון שבין החזרת החוב לנושים, לבין דרישות החייבים. תוכלו לעשות זאת על ידי פריסת החוב בהתאם להכנסות שלכם, כאשר הייצוג המשפטי ועמידה על הזכויות המגיעות לכם, הינם באמצעות עורך דין הסדר חובות.
  • עליכם לוודא שעורך הדין אותו בחרתם, הינו עורך דין בעל ותק מקצועי בתחום דיני ההוצאה לפועל, אשר יוכל למצות את כל הזכויות המשפטיות המגיעות לכם, תוך שימוש בכל הכלים המקצועיים המשפטיים העומדים לרשותו.

סיכום דבר

עורך דין הסדר חובות, הינו עורך דין החייב להיות בקיא ומנוסה בתחום ההוצאה לפועל, ואשר מכיר את דרכי ההתנהלות אל מול רשם ההוצאה לפועל, כמו גם דרכי האכיפה הקיימים בתחום זה. אם נקלעתם לחובות מצטברים, עיקולים מהבנק ומול נותני שירותים, דעו כי אתם יכולים לצאת מהפלונטר הכלכלי שלב אחר שלב, באמצעות עורך דין הסדר חובות. תוכלו ליצור קשר כבר כעת דרך אתר משרדו של עורך הדין רושאל צולפייב המומחה בתחום זה.

כאשר לאדם יש חוב בין אם מצטבר ובין אם לא, אל מול מוסד, אדם אחר או נותן שרות שלא שולם, ניתן לגבות כספיו באמצעות הליכים המתבצעים בהוצאה לפועל. הליכים אלו מתרחשים כאשר אין החייב מראה נכונות להחזיר את חובו. אם נקלעתם לחובות שאינכם יודעים כיצד לצאת מהם, ואתם מחפשים מוצא, עליכם לשכור את שרותיו של עורך דין המנוסה בהתנהלות משפטית אל מול רשם ההוצאה לפועל, ובקיא בכל ההליכים הננקטים אל מול החייבים, וכיצד ניתן לבטלם. תוכלו להיעזר בשרותי משרדו של עורך הדין רושאל צולפייב, שיעניק לכם שרות משפטי לכל אורך הדרך באיכותיות, מקצועיות וחדשנות.

כיצד ניתן להיעזר עם עורך דין להסדר חובות?

כאשר אנחנו מדברים על עורך דין להסדר חובות מדובר למעשה בכך שהנכם זקוקים לשרותיו של עורך דין הוצאה לפועל, המכיר ויודע את דרכי הפעולה אל מול רשות אכיפה זו. ההוצאה לפועל הינו גוף אכיפה וגבייה, וכאשר לאדם יש חוב אל מול אדם אחר, נותן שרות או מוסד, והוא טרם שילם את חובו הכספי לזוכה, אזי יכול זה להטיל הליכים אל מול האדם החייב. בכדי לעשות סדר בדברים ובכדי למעט ולצמצם את הנזקים של החייב, צריך לפעול באופן הבא:

  • דבר ראשון וקריטי שעל חייב לעשות, זה להיעזר בשרותיו של עורך דין להסדר חובות כספיים אל מול ההוצאה לפועל. כאשר עורך דין זה למעשה יפעל למענכם, וזאת בכדי לפרוס את תשלום החוב לתשלומים בהם תוכלו לעמוד.
  • כיום קיים בהוצאה לפועל מסלול מהיר, אשר מיועד עבור אנשים החייבים עד מאה אלף שקלים לזוכה. באמצעות מסלול זה, לא ננקטים אמצעים של ההוצאה לפועל כנגד החייב, אלא מגיעים איתו למצב בו יסדיר חובותיו.
  • חייב שמודיע כי אין ביכולתו להחזיר את חובו לזוכה, מוכרז כחדל פירעון. מצב זה, מאפשר בעצם גיבוש הסדר החזרים אשר החייב יוכל לעמוד בו. כאשר חובו של החייב הינו מעל למאה חמישים אלף שקלים, מתנהל התהליך אל מול הממונה על הליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי, ואם חובותיו נמוכים מסכום זה, זה מתקיים אל מול רשם ההוצאה לפועל.

סיכום דבר

כאשר אדם נקלע למצב של חוב אל מול גורם פרטי או עסקי, וזה טרם שילם את חובו, יכול בעל החוב להפעיל כנגדו הליכים משפטיים באמצעות ההוצאה לפועל. כיום, ניתן להחזיר חוב במספר דרכים. לדוגמה- הליך מקוצר במקרה בו החוב הינו עד מאה אלף שקלים, או כאשר אדם איננו מסוגל להחזיר את חובו, ובמקרה זה ניתן יהיה להגיע להסדר תשלומים בעזרת עורך דין שיודע כיצד יש להתנהל נכון אל מול גורמי האכיפה וההוצאה לפועל. אם גם לכם נפתח תיק בהוצאה לפועל ואתם מעוניינים לדעת כיצד לסגור את החוב שנפער לכם, פנו לעורך דין רושאל צולפייב אשר יוכל לסייע לכם במקצועיות בלתי מתפשרת, מתוך הכרות מעמיקה עם גורמי המשפט והאכיפה השונים.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support

השאירו פניה

ונחזור אליכם בהקדם!