עורך דין מומחה לפשיטת רגל

בחור צעיר יחסית, בשנות ה30 לחייו, נכנס אל משרדנו עם דמעות בעיניים. לאחר פגישה ממושכת התגלה סיפור מדהים, שמסתבר שאינו נדיר יחסית. אותו בחור צעיר חלם לפתוח חנות בקניון בו עבד, לפני וקצת אחרי השירות הצבאי. כאשר עבד מספר שנים וראה שמתקשה לחסוך הון אישי מספיק גדול על מנת לפתוח את החנות, הוא נטל מספר הלוואות מהבנק ומחברות אשראי והחל בהקמת העסק. הוא הפעיל את החנות במשך שנה וחצי, כאשר מרבית החודשים היה בהפסד כלכלי.

הסכומים הלכו והצטברו, וזה החל להיות חייב כסף לספקים, עובדים, לקניון, לעירייה, לרשויות המיסים והרשימה עוד ארוכה. כך נכנס לחובות בשווי מאות אלפי שקלים, בגיל כל כך צעיר, ולא ידע כיצד להתמודד עם המצב. כל מה שעשה לא צלח, והוא לא הצליח להוביל את החנות לעסק רווחי, יחד עם עשרות אלפי שקלים הוצאות בחודש שלא יכול היה לשלם ותביעות מכל עבר. מה עשה הבחור? פנה אלינו, למשרד עורכי הדין רושאל צולפייב המתמחה בענייני פשיטת רגל וחדלות פירעון, שכן אנו מעניקים ליווי ושירות מקצועי ואיכותי ללא פשרות.

מה ניתן לעשות במקרה של חדלות פירעון?

חדלות פירעון היא אינו מצב פשוט. אולם, בהתאם לחוק חדלות הפירעון החדש כל אדם, פרטי או בעל עסק, יכולים להגיש בקשה לכך. בהינתן התנאים המתאימים, הצו יתקבל והממונה יפעל לפתיחת קופת נושים וכינוס נכסי החייב. בכל חודש יפקיד החייב כסף לקופת הנושים שיתחלק בין אלו להם חייב כסף, ויוכל לקיים את עצמו בכבוד במהלך תקופת ההחזרים, תוך שהוא מקפיא את כל ההליכים נגדו, נמנע מהוצאה לפועל, תשלומי עמלות וריביות- העשויים לגרום לנזק גדול יותר.

עורך דין מומחה לפשיטת רגל – כאן עבורכם:

עורך דין מומחה לפשיטת רגל רושאל צולפייב ישמח לעמוד לשירותכם בכל עת. ייחודו של המשרד, הוא במתן יחס אישי ומסור לכל אדם הנכנס בפתח דלתו. זאת, כדי לסייע לו לקבל את חייו בחזרה, תוך שימת דגש על עבודה יסודית, מקצועית ודיסקרטית. חדלות פירעון מצריכה ליווי של עורך דין מקצועי ומנוסה המתמחה בתחום זה על מנת לעבור תקופה זו בהצלחה. לפרטים נוספים אנא צרו קשר ונשמח להעניק לכם שירות.

הליך פשיטת רגל יכול לקרות לכל אחד, בין אם מדובר באדם פרטי או בעל עסק. כל אדם יכול להיקלע למצב כלכלי קשה, כאשר לרוב זה יהיה בתום לב. קבלת החלטות לא נכונה, התנהלות כלכלית ועסקית לא נכונה, נטילת הלוואות ופעולות שונות עשויות להוביל אדם או עסק למצב של חובות כלכליים גדולים. כאשר מגיעים למצב כזה, יש לקבל החלטה. האם אנו רוצים להכריז על פשיטת רגל, לשאת במגבלות השונות או לנסות לשקם את המצב? לרוב הבחירה תהיה בלנסות לשקם את המצב, אולם לא תמיד מדובר בבחירה הנכונה. עורך דין מומלץ לפשיטת רגל יוכל לעזור לכם בנושא.

מדוע ניסיון שיקום המצב הכלכלי הוא לא תמיד הדבר הנכון לעשות?

ההגעה למצב כלכלי קשה הינה דבר לא פשוט כלל, אולם מרבית האנשים מוסיפים להגדיל חובותיהם שכן אינם יודעים מה לעשות כדי לעצור אלו, ולפעול למען שיפור מצבם הכלכלי. הכוונה היא, שמרבית האנשים שיכנסו לחובות ימשיכו לקחת הלוואות בניסיון לשנות את המצב. בין אם מדובר באנשים פרטיים או באנשי עסקים, המנסים להציל את העסק, ועליהם להכריז על פשיטת רגל. הם נוטלים הלוואות נוספות, נכנסים לבור התחייבויות עמוק יותר והוצאות חודשיות גבוהות יותר, לא מצליחים לשפר את המצב הכלכלי או לעמוד ביתר התחייבויותיהם. עורך דין מומלץ לפשיטת רגל, יסייע בנושא זה, תוך חתירה ליציאה מהירה מהמצב הקשה.

עורך דין מומלץ לפשיטת רגל – מתי נכון להגיע אליו?

אנו מאוד רוצים שבעלי עסקים יצליחו ומעודדים את אלו בכל הזדמנות לשמור על עצמם, להתנהל כלכלית בצורה נכונה, לקבל החלטות מקצועיות מושכלות ולצמוח. עם זאת, לעתים כדי להרוויח את החיים מחדש צריך להכריז על פשיטת רגל, ולעבור תהליך הבראה של 3 שנים עד לקבלת ההפטר המיוחל מבית המשפט. מהו הפטר זה? האם גם אתם יכולים להכריז על פשיטת רגל? מהן ההגבלות שיחולו עליכם בזמן ההליך? כמה תצטרכו לשלם בכל חודש לנושים? צרו עמנו קשר במשרד עורכי הדין רושאל צולפייב, נשמח לעמוד לרשותכם ולהעניק ליווי ושירות איכותי, מקיף ובלתי מתפשר.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support

השאירו פניה

ונחזור אליכם בהקדם!