עורך דין פירוק חברות

כאשר מדובר על עורך דין פירוק חברות הכוונה למעשה אל עורך דין המטפל בחברות . ישנם מספר דרכים בהן ניתן לטפל בעניין של פירוק חברה על ידי עורך דין מסוג זה. זהו נושא רגיש וכואב, מפני שמדובר בחוסר הצלחתה הכלכלית של חברה ועל כן כדאי מאד לבצע את הליך הפירוק בסיועו של עורך דין חברות המתמצא משפטית בכל ההליכים המשפטיים הכרוכים בכך.

בין הדברים בהם ניתן להסתייע על ידי עורך דין מסוג זה הם חלוקת נכסים, החזר תשלום לנושים, החזר נכסים כמו גם החזר כספים לרשויות השונות. עורך הדין רושאל צולפייב הינו עורך דין המתמחה בדיני חברות, אשר בהם מעניק המשרד ללקוחותיו, לרבות תאגידים, ליווי משפטי הוגן, תוך מתן פתרונות ברגע האמת מנקודת מבט משפטית חדשנית ודינאמית.

מהי עבודתו של עורך דין פירוק חברות?

כפי שציינו, חלק ניכר מתפקידו של עורך דין פירוק חברות המתמחה בדינים אלו, הינו לעזור לחברה בעת ביצוע תהליך זה, וזאת על ידי החזרת תשלומים לכל מי שסבב את החברה, וכעת נותר ללא מענה מן החברה בשל אי יציבותה הכלכלית. ישנן מספר דרכים בהם ניתן לבצע פירוק מסוג זה, אך לא משנה באיזו דרך תבחרו, זהו תהליך לא פשוט וכואב, המצהיר למעשה על חוסר הצלחתה הכלכלית של חברה. מהן אותן הדרכים בהן ניתן לבצע פירוק חברה ומתי:

  • קודם כל, הגעה להליך מסוג זה, מצביעה על בעיה הקיימת בחברה, ברגע בו מתאספים קשיים כלכליים, המונעים ממנה תזרים של כספים אשר קריטיים להמשך קיומה. במקרה זה, מתבצעת ההחלטה על פירוק החברה, וכמו כן באיזו דרך זו תבחר להביא לסיום קיומה במידת הצורך, וזאת בסיועו של עורך דין פירוק חברות.
  • הדרך הראשונה בה ניתן לבצע פירוק חברות, היא באמצעות הקפאת הליכים משפטיים כנגד החברה, בכדי לעזור להשיבה למצב תקין. הדבר נעשה על ידי הלוואה הניתנת בעזרתו של משקיע, כזו בנקאית או על ידי הגעה להסדר עם הנושים תוך מספר חודשים נקוב בהם תנסה החברה לשוב ולהבריא, מבלי שאלו יפעלו כנגדה.
  • דרך נוספת להתמודדות עם מצב זה, היא על ידי פירוק חברה מרצון. מה זה אומר? למעשה בעלי המניות של החברה מבינים מסיבותיהם, כי על החברה עדיף לעבור תהליך זה. העניין מתבצע פשוטו כמשמעו לחיסול קיומה של החברה אצל רשם החברות, ונעשה במספר שלבים אל מול אותו רשם.

סיכום דבר

בכדי לבצע פירוק על ידי עורך דין פירוק חברות המתמצא בכל הדינים הרלוונטיים, חייבת החברה קודם כל להגיע לידי הבנה והפנמה כי מצבה אינו מאפשר לה המשך קיום בעת ובקושי הכלכלי בו היא נמצאת. כמו כן, עליה להבין כיו את החובות אותם צברה יש להחזיר בהקדם אל הנושים השונים. למעשה ישנן שתי דרכים בהן ניתן לפתור עניין זה של פירוק חברות- באמצעות הקפאת הליכים או פירוק מרצון. אם החברה שלכם נמצאת במצב בו איננה יכולה להמשיך כלכלית בניהולה העכשווי, הגיע הזמן לפנות לעורך דין המתמחה בדיני חברות, אשר באמצעותו תוכלו לעבור הליך משפטי זה צעד אחר צעד. עורך הדין רושאל צולפייב ישמח להעניק לכם סיוע משפטי מקצועי והולם. כנסו לאתר החברה כעת והזמינו פגישת יעוץ.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support

השאירו פניה

ונחזור אליכם בהקדם!