עורך דין כונס נכסים

כונס נכסים הינו למעשה עורך דין כונס נכסים שהתמנה מטעמו של רשם ההוצאה לפועל, וזאת על מנת לטפל בנכס שעוקל על ידי גוף זה. אם גם אתם נמצאים במקום בו אינכם יכולים להחזיר את חובכם, עליכם להיעזר בשירותיו של עורך דין הוצאה לפועל שיוכל לפעול בעניינכם משפטית. מומלץ להיעזר בשירותיו של עורך הדין רושאל צולפייב המתמחה בדיני ההוצאה לפועל והינו בעל ניסיון רב בתחומו. הוא ישמח להעניק לכם שירות מקצועי ואיכותי.

כיצד יסייע לכם עורך דין בהתמודדות אל מול עורך דין כונס נכסים

לפני שנעמיק בעניין סיועו של עורך דין כונס נכסים, נבהיר תחילה מהו מושג זה. ובכן, כאשר ישנו נכס שעוקל על פי חוק, משום שבעלו הפך להיות בעל חוב, והוא איננו רוצה או מסוגל לשלם את חובו, יכול אגף הגבייה והאכיפה של ההוצאה לפועל להפעיל כנגד החייב הליכים. אחד מן ההליכים הללו, הינו מינוי כונס נכסים, וזאת בכדי למכור את אותו נכס שעוקל על ידי ההוצאה לפועל.
מה חשוב לדעת על תפקידו של עורך דין כונס נכסים:

  • כאשר מתמנה עורך דין כונס נכסים מטעמו של הרשם להוצאה לפועל, הרשם למעשה מפקיד עליו את כל האחריות הנלוות לכך, בכדי שיוכל למכור נכס של חייב בדרך משפטית זו, בכדי להחזיר את חובו לזוכה.
  • אחד מן התפקידים של עורך דין כונס נכסים, הינו מינוי שמאי שיעריך את ערכו ושוויו של הנכס באופן מקצועי, בכדי שיהיה ניתן להוציא נכס זה למכירה.
  • לאחר מכן עורך דין כונס נכסים מכין למעשה את כל הטפסים הרלוונטיים למכירת הנכס, ועוסק בפרסומו בכדי למכור אותו במהירות האפשרית.
  • עם הכסף שהתקבל ממכירת הנכס של החייב, יוכל להחזיר זה את חובו, במלואו או בחלקו, אך החוב במלואו ישולם לזוכה באמצעות אגף האכיפה והגבייה של ההוצאה לפועל.

סיכום דבר

כשמתייחסים למונח של כונס נכסים, למעשה מתכוונים אל מינויו של עורך דין מטעם רשם ההוצאה לפועל, זאת בכדי לטפל בנכס אשר עוקל לחייב, ובכדי להחזיר באמצעים אלו את חובו לזוכה. על עורך דין כונס נכסים למצוא שמאי שיעריך את שוויו של הנכס על מנת שיוכל לצאת אתו אל שוק המכירה בהקדם, וזאת בכדי להחזיר את החוב לזוכה כמה שיותר מהר. אם גם אתם נמצאים במצב מעיק זה, אתם מוזמנים לצור קשר עם עורך הדין רושאל צולפייב, אשר מומחה בתחום ויעניק לכם ליווי ושירות מקיף, איכותי ומוקפד.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support

השאירו פניה

ונחזור אליכם בהקדם!