תשלום בסך 0 ש"ח מתחילת הליכי חדלות פירעון ועד לפסק דין הקובע – הפטר לאלתר!!!

לפני קצת יותר משנה פנתה אליי אישה בשנות ה 50 לחייה וביקשה שאסייע לה במציאת פתרון לעיקולים בהוצאה לפועל עבור חובות העולים על סך 100,000 ש"ח שנצברו לה יחד עם בעלה. למרבה הצער, במהלך הטיפול בתיק, במסגרת הליכי חדלות פירעון שהגשתי בעניינה, בעלה המנוח נפטר והותיר אחריו חובות נוספים בסכומים עצומים אותם היא נדרשה לסלק.

לאחר שניתן בעניינה צו הכינוס עמדתי בתוקף מול הנאמן ובית המשפט כי היא לא תשלם תשלום עיתי במהלך החודשים הראשונים לנוכח מצבה הכלכלי – סכום חודשי עד היקבע תוכנית פירעון סופית ומתן הפטר מכל חובותיה, הנאמן ובית המשפט הסכימו עם עמדתי בעניין זה.

בהמשך, לאחר עבודה מאומצת בשיתוף פעולה פורה עם מספר גורמים בעריית אור יהודה ובניהם רשת העיר – ליאת שוחט ומשרד הרווחה, לאחר כשנה עלה בידי לשכנע את בית המשפט כי מדובר במקרה קלאסי על מתן הפטר לאלתר.

לשמחתי הרבה בית המשפט השתכנע קיבל את עמדתי וקבע בפסק דין כי "נוכח נתוני היחידה ובכלל זה מצבה הכלכלי… בשים לב להיעדר תועלת ממשית בהמשך ניהול ההליך נראה כי יש מקום להורות על מתן הפטר לאלתר וסגירת התיקים הכלולים בתיק חדלות פירעון ועל ביטול ההליכים וההגבלות מסגרתם".

עיריית אור יהודה ליאת שוחט

נייד: 054-392-6180

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support

השאירו פניה

ונחזור אליכם בהקדם!